Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Βρείτε άκρη με το “τυπώνω-πληρώνω”

 

encantar_220_146Σήμερα το πρωί, με κάλεσε ένας πελάτης μας και ένθερμος χρήστης του Insurance.Office.

-Μπαίνω σιγά-σιγά σε τυπώνω-πληρώνω. Πρέπει να σκεφτείτε κάτι να μας βοηθήσετε να παρακολουθήσουμε πότε πρέπει να πληρώνουμε τα συμβόλαια που τυπώνουμε γιατί θα χάσουμε την μπάλα.

-Μα το υποστηρίζουμε, του απάντησα. 

Ας δούμε λοιπόν πώς:

Καταρχήν, -αν δεν το ξέρετε- μπορείτε ανά κλάδο να ορίσετε σε πόσες ημέρες από την ημερομηνία έναρξης του παραστατικού, το συμβόλαιο θα ακυρωθεί από την εταιρεία αν δεν έχει εισπραχθεί.

Για να το ορίσουμε αυτό, πάμε στην καρτέλα του κλάδου της Ασφαλιστικής και ορίζουμε για κάθε διαθέσιμη διάρκεια συμβολαίου, τις ημέρες που μπορεί να μείνει ανείσπρακτο το συμβόλαιο πριν ακυρωθεί. Στο παράδειγμα της εικόνας μας έχει οριστεί:

  • Για συμβόλαια εξάμηνης διάρκειας, 40 ημέρες προθεσμία
  • Για συμβόλαια τρίμηνης διάρκειας, 20 ημέρες προθεσμία

Ορισμός Offset ανεισπράκτων ανά κλάδο Ασφάλισης

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όταν καταχωρείται ένα συμβόλαιο στο σύστημα (Πρωτασφαλιστήριο ή Ανανέωση) να συμπληρώνεται η ημερομηνία «Προθεσμία Ακύρωσης» που βρίσκεται στην καρτέλα παραστατικού στον expander «Διαχείριση παραστατικού –Σημειώσεις». Εννοείται ότι αυτό αφορά και τις καταχωρήσεις συμβολαίων που γίνονται με το χέρι, αλλά και τις καταχωρήσεις συμβολαίων από γέφυρες παραγωγής.

Στην ακόλουθη εικόνα μπορείτε να δείτε που βρίσκεται το πεδίο «Προθεσμία Ακύρωσης». Επίσης παρατηρείστε ότι υπάρχει και πεδίο «Ημ. Εκτύπωσης». Θα μας χρειαστεί στην συνέχεια…

Νέα ημερομηνία λήξης 2

Με δεδομένο ότι έχει συμπληρωθεί η ημερομηνία του πεδίου «Προθεσμία Ακύρωσης» καταρχήν μπορούμε να αναζητήσουμε τα παραστατικά που έχουν ημερομηνία προς ακύρωση λόγω ανεισπράκτων εντός του χρονικού διαστήματος που μας ενδιαφέρει.

Στην ακόλουθη εικόνα μπορείτε να δείτε μια τέτοια αναζήτηση

Αναζήτηση με ημ Ακύρωσης

Εκτός από αναζήτηση μέσω της καρτέλας αναζήτησης συμβολαίων, ενημέρωση για τα ανείσπρακτα συμβόλαια που είναι προς ακύρωση εντός των επόμενων 7 ημερών έχετε και από την αρχική σελίδα της εφαρμογή. Εννοείται ότι όταν καταχωρήσετε ότι εισπράχθηκε το συμβόλαιο, παύει να εμφανίζεται στην εν λόγω λίστα.

Ας επανέλθουμε όμως στο θέμα του «τυπώνω-πληρώνω».

1. Ας υποθέσουμε ότι μπαίνετε στο portal της εταιρείας και τυπώνετε ένα συμβόλαιο.

2. Πηγαίνετε στο Insurance.Office και ενημερώστε το πεδίο «Ημ. Εκτύπωσης» βάζοντας την ημερομηνία που το εκτυπώσατε για να ξέρετε τι έχει γίνει. Εφόσον εισπράξατε τα χρήματα από τον πελάτη, μπορείτε και να το εξοφλήσετε.

3. Σε αυτή τη φάση μπορείτε και να ορίσετε την μέγιστη ημερομηνία που πρέπει να πληρώσετε την εταιρεία, στο πεδίο «Προθεσμία Ακύρωσης», αλλάζοντας την τιμή της (θυμηθείτε ότι εκεί υπάρχει μια ημερομηνία που έχει υπολογιστεί βάσει την ημερομηνία έναρξης ασφάλισης, συν τις μέρες που σας δίνει η εταιρεία πριν το ακυρώσει λόγω ανεισπράκτων). Δηλαδή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο πεδίο για διαφορετικές λειτουργίες.

4. Για να παρακολουθήσετε ποια συμβόλαια πρέπει να πληρωθούν στην εταιρεία τις επόμενες μέρες, αρκεί να κάνετε μια αναζήτηση επιλέγοντας πάλι ως ημερομηνία, την επιλογή «Ακύρωσης λόγω ανεισπράκτων».

Προσοχή: τα εξοφλημένα σε εσάς συμβόλαια που έχετε προγραμματίσει πότε πρέπει να πληρωθούν στην εταιρεία, δεν θα εμφανίζονται στην λίστα της πρώτης σελίδας γιατί είναι πλέον εισπραγμένα.

Επίσης σημειώνουμε ότι μπορείτε να αναζητήσετε και τα συμβόλαια που εκτυπώσατε μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, απλά κάνοντας μια αναζήτηση συμβολαίων και επιλέγοντας ως ημερομηνία την επιλογή «Ημ. Εκτύπωσης». Εφόσον έχει επιλεγεί αναζήτηση με βάση «Ημ. Εκτύπωσης» και δεν είναι συμπληρωμένο κανένα από τα πεδία [Από] και [Έως], η αναζήτηση επιστρέφει παραστατικά χωρίς συμπληρωμένη ημερομηνία εκτύπωσης (που δεν έχουν εκτυπωθεί).

Ελπίζω να βοήθησα Ο Γελαστούλης κλείνει το μάτι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου