Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

Καλωσόρισμα

Στόχος του blog είναι η ανάδειξη ορισμένων δυνατοτήτων της εφαρμογής Insurance.Office.

Η εμπειρία μας έδειξε ότι πολλές φορές εσείς, οι χρήστες της εφαρμογής μας, κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου δεν γνωρίζετε δυνατότητες (features) που υπάρχουν στην εφαρμογή και μπορούν να σας βοηθήσουν να δουλεύετε καλύτερα και γρηγορότερα αλλά κυρίως αποτελεσματικότερα για τους πελάτες σας.

Αποφασίσαμε λοιπόν να δημιουργήσουμε αυτό το blog που θα λειτουργεί συμπληρωματικά στο εγχειρίδιο χρήσης και στα release notes που ακολουθούν κάθε νέα έκδοση της εφαρμογής ως ένα εναλλακτικό πιο άμεσο μέσο διαρκούς εκπαίδευσης σας. Καταρχήν για να επισημαίνουμε κάποια από τα features του Insurance.Office και κατά δεύτερο λόγο για να ξεφύγουμε από το αυστηρό ύφος του εγχειριδίου χρήσης και να μπορέσουμε να δώσουμε με ένα πιο χαλαρό τόνο οδηγίες για την μέγιστη δυνατή αξιοποίηση του εργαλείου που έχετε στα χέρια σας.
Έτσι, εδώ θα βρίσκετε κυρίως σύντομα και περιεκτικά άρθρα για διάφορες δυνατότητες του Insurance.Office που λόγω φόρτου εργασίας μπορεί να σας έχουν ξεφύγει.
Επίσης θα υπάρχουν διάφοροι οδηγοί για το πώς κάνουμε καλύτερα ορισμένες εργασίες με το Insurance.Office (τα γνωστά how to), καθώς και βέλτιστες πρακτικές (best practices) για διάφορα θέματα που θεωρούμε ότι σας αφορούν.

Ξέρετε ήδη ότι η ομάδα ανάπτυξης του Insurance.Office ακούει πάντα με προσοχή τις απόψεις και τις ιδέες σας, και πάρα πολύ συχνά τις βλέπετε υλοποιημένες στις συχνές εκδόσεις που δημοσιοποιούμε. Εδώ λοιπόν, θα έχετε ακόμα ένα έναυσμα για να μας βοηθήσετε να κάνουμε ακόμα καλύτερο το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης ασφαλιστικών πρακτορείων.

Το διαφημιστικό teaser μας τον τελευταίο καιρό είναι «Insurance.Office: Η εφαρμογή που πάντα θέλατε για τη διαχείριση του Πρακτορείου σας». Εσείς το έχετε, εκμεταλλευτείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου