Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Έκπτωση στο Ασφαλισμένο Κεφάλαιο και άλλες ευκολίες

Τις προάλλες δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από μια χρήστη της εφαρμογής όπου με ρωτούσε γιατί «δεν παίζει» το κουμπί [Αντιγραφή Κεφαλαίου στις Καλύψεις]. Παραξενεύτηκα, και όπως κάνουμε πάντα, ζήτησα να δω την οθόνη της με TeamViewer. Όντως, παρόλο που πατούσε το κουμπί, τα ασφαλισμένα κεφάλαια των καλύψεων δεν άλλαζαν. Γιατί όμως;
-Καλό θέμα για το blog, σκέφτηκα, αν και το γράφει το εγχειρίδιο χρήσης (που πλέον πλησιάζει τις 260 σελίδες). Οπότε, είπα να post-άρω ώστε να αναδείξω λίγο περισσότερο την λειτουργικότητα που προσφέρει το Insurance.Office γύρω από το θέμα.

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Συγχρονισμός με το Outlook


Το Insurance.Office, επιμένοντας σταθερά στην προσέγγισή μας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διαλειτουργικότητα και συνέργεια με διαδεδομένα εργαλεία της καθημερινότητας των χρηστών του, προσφέρει συγχρονισμό με το Microsoft Outlook©. Ο συγχρονισμός γίνεται ως προς δυο «αντικείμενα»:
1. τις επαφές και,
2. τις προγραμματισμένες επικοινωνίες
Τα οφέλη είναι προφανή:
Έχετε όλο το πελατολόγιο σας (ή τέλος πάντων όσες επαφές επιλέξετε) στο κινητό σας. Πως; Αφού το Microsoft Outlook© συγχρονίζει τις επαφές του με όλα τα κινητά της αγοράς, περνώντας το πελατολόγιο στο Microsoft Outlook© μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα «καλούδια» του Microsoft Outlook©.
Θέλετε να φύγετε για να πάτε σε ραντεβού με πελάτες και δεν θέλετε να σημειώσετε που πάτε και πότε. Μπορείτε να συγχρονίσετε τις προγραμματισμένες επικοινωνίες που θέλετε να πάρετε μαζί σας, με τα ραντεβού του Microsoft Outlook©. Οπότε είτε Laptop πάρετε μαζί, είτε κινητό, είστε πλήρως οργανωμένοι!

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Γρήγορη προσθήκη επαφών

Στην έκδοση 1.38 του Insurance.Office προστέθηκε η δυνατότητα της γρήγορης εισαγωγής επαφής. Πατώντας το κουμπί δημιουργίας φυσικού ή νομικού προσώπου εμφανίζεται η οθόνη γρήγορης δημιουργίας επαφής:


Μερικά από τα χαρακτηριστικά της οθόνης είναι:

  • Αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων της διεύθυνσης (νομός, πόλη, οδός κλπ)
  • Αυτόματος έλεγχος της ορθότητας του ΑΦΜ
  • Αυτόματη συμπλήρωση της ΔΟΥ
  • Προσθήκη πολλαπλών τηλεφώνων όταν διαχωρίζονται με κόμμα ,
  • Αυτόματη ανίχνευση του φύλου της επαφής, βάσει του επωνύμου

Μην τσεκάρετε την επιλογή «Εμφάνιση καρτέλας επαφής για περαιτέρω επεξεργασία», όταν θέλετε να κάνετε πολλαπλές εισαγωγές νέων επαφών. Στην περίπτωση που τσεκάρετε την επιλογή αυτή και αφού πατήσετε το κουμπί [Αποθήκευση], θα εμφανιστεί η καρτέλα της νέας επαφής που μόλις αποθηκεύτηκε προκειμένου να την επεξεργαστείτε περαιτέρω.

Η χρήση οθόνης γρήγορης εισαγωγής επαφής είναι προαιρετική και μπορείτε να ορίσετε αν θα εμφανίζεται ή όχι από τις Προτιμήσεις, ενεργοποιώντας την επιλογή «Δημιουργία επαφών μέσω της οθόνης γρήγορης δημιουργίας επαφής».



Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Πλήρως ψηφιοποιημένο αρχείο


Είχατε σκεφτεί ποτέ να έχετε ηλεκτρονικά το δίπλωμα, την άδεια, το Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας των πελατών σας, ώστε να μην χρειάζεται να τους ταλαιπωρείτε κάθε φορά που χρειάζεται να στείλετε στην εταιρεία ένα αντίγραφο;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί δεν μπορείτε να βρείτε το ψηφιοποιημένο δίπλωμα ενός πελάτη στο φάκελο που τα φυλάει η γραμματεία σας με αυτά τα περίεργα ονόματα που τους δίνει;

Έχετε ποτέ «χάσει» το αρχείο σας γιατί «έσκασε» ο δίσκος με τα ψηφιοποιημένα έγγραφα σας και το Backup σας είναι παλιό;

Είχατε φανταστεί ποτέ να έχετε τα πάντα ηλεκτρονικά και να μην χρειάζεται να ανατρέχετε σε φακέλους, καρτέλες και αρχεία;

Αν η απάντηση έστω και σε μια από τις παραπάνω ερωτήσεις είναι «ναι», συνεχίστε να διαβάζετε γιατί σας κάναμε την ζωή εύκολη. Αν η απάντηση είναι σε όλα «όχι», ή έχετε document management system ή μάλλον πρέπει να δείτε πως δουλεύει ο υπόλοιπος κόσμος. Αλλά και document management system να έχετε, αυτό που σας προτείνουμε έχει ένα μοναδικό και ανυπέρβλητο πλεονέκτημα: Είναι ενσωματωμένο στο σύστημα διαχείρισης του Πρακτορείου σας, μόνο ένα κλικ μακριά από τον κέρσορα σας.
Επίσης ένα μοναδικό πλεονέκτημα που σας προσφέρεται είναι ότι το Insurance.Office αποθηκεύει τα έγγραφα μέσα στην βάση δεδομένων του. Οπότε: πήρατε backup; Τα έχετε όλα στο backup σας. Και ξέρετε πως παίρνετε backup στο Insurance.Office; Με ένα mouse click!



Τι κόστος έχει;


Είναι Standard λειτουργικότητα από καταβολής Insurance.Office ;-)

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Συμψηφισμοί και άλλες ιστορίες

Πότε μπορεί να γίνει συμψηφισμός: Συμψηφισμός γίνεται μόνο σε ολική ή μερική ακύρωση και μόνο σε παραστατικά που δεν έχουν οικονομικές συναλλαγές.
Αν δεν συντρέχουν αυτοί οι δυο παράγοντες ο συμψηφισμός θα γίνει στην ώρα του και κατά την εκκαθάριση με τον εκάστοτε συναλλασσόμενο.